Saçmalığın kavramı

26 Şubat 2008 Salı

Malum, saçmalıkla, saçmasapanlıkla Anne-kız, Baba-oğul, Dede-torun gibiyiz. bir nevi göbek bağımız var. ya durumdan vazife çıkarıp önüne gelen herkese saçmalayacaksın, veya adam olacaksın. adamlar saçmalamaz mı yani? veya saçmalamak nedir? nerde saçmalanır? neden saçmalanır?

Yolda yürürken, otobüste otururken, eğer yanında vakit giderici bir alet, bir mp3 veya psp gibi bir şey yoksa düşüncelerle saçmalarsın. benim yolum uzun olduğu zamanlar çok saçmalarım, haddimi aşarım bazen. durduk yere kendi kendime gülmeye, hatta kahkaha atmaya başlarım. milletin dikkatini çeker, ama umursamam çünkü ben saçmalıyorum arkadaşım.
peki bizi saçmalamaya zorlayan nedenler ne?
Televizyonu açıp "Çağla şikelin 'Tostumu yedim seni bekliyorum' mesajında bahsettiği tost'u araştırdık bulduk, işte o makina bu makina" diyen insanları mı izlemek beni saçmalamaktan alı koyacak?

hadi canım ordan.
Ütü kazağımı yaktı, tükürerek söndürmeye çalıştım.

0 reacties: