Dalmisim hayallere..

17 Şubat 2008 Pazar


Dikkat Uyari: bu yazdigimi okurken, sicak bir yaz günü hayal etmek zorundasiniz!

'Çimlere basinmayiniz, aksi takdire park bekcisi size basabilir!' diye terbiyesizce yazilmis yazi'ya hic aldanmiyarak, söyle güzelcene yayildim çim'e.Nostalji bir sekilde ama; sag ellim, sol ellim ile birlestirip kafamin arka kisminida bu birlesmis el-birligine dayadim, daha sonra sag bacagimi sol bacagimin üstünde koydum agizimda da bir ot var.
Gökyüzüne bakar oldum, bir uçak uçuyordu ve düstüm hayallere...

"Ulan su uçan araçda ben olsam, sevgilim ile beraber. Deniz, ilk 5 metresi beyaz olan bir kumsal, aksamlari hayvan boyut'a bir günes batim'i, sevdigim kadin ve ben. Bu bes seyden baska birsey olmayan bir ada'ya gitsem. Yada bosver uçagi, sevdigim kadin ile beraber kus olsak, kendimiz uçsak öfff be heheh cok kral beee hehhe " diye dalip gitmisken tam, firça biyikli bir park bekcisi bagira bagira üzerime geliyordu. Hayallerimin icin'e s.cmisti!

0 reacties: