Yumurta deligin agzina gelince...

18 Şubat 2008 Pazartesi


Okul sezonun ilk günündeyiz...
"Haydaaaa sabah sporlari basladi tekrar" diye düsünürken otobüs'e yetismeye calisiyordum, kosarken baktim otobüs geliyor bir depar attip yetisdim.Yine her yil oldugu gibi cok iddaaliyim "Yok abi bu böyle olmaz" "Bu sene son, okul'u bitirecem" "Veni-Vidi-Vici deviri bitti artik okuyacam" gibi türlü seyler söylüyorum kendi kendime, ve depo'yu gaz ile fulluyorum okul yolunda.

Ilk gün önümüzdeki yil, su tarihde bu sinavi yapacaksiniz, zort günü pirt ödevini bitireceksiniz, gibi türlü seyler söyleniyor. Yani adamlar düsünüyor tasiniyor calisiyor ve bizler icin tüm senenin programini hazirliyor. Hersey'i önceden bildigimiz icin, ona göre önlemimiz alacagimizi düsünürler ve böylelikle stress yasamiyacagimizi panik atak olmuyacagimizi zanediyorlar. Teori olarak güzel, ama uygulamasini bir türlü yapamadim.

Benim ögrenci hayatim tipki bir kedi misal-i. Hani söyle sahilde kral manzarali ve en az karsinizdaki hatun kadar lezzetli bir balik ekmek yersiniz ya, sonra kendinin biri gelir ve sana bir bakis atar: "Yaaa abiii vallaaa acim ya bir parçada baaa verre helle". Sende kis kis dersin ayaklarini kullanarak kovmaya calisirsin. Bir süre sonra isyan edersin:"Ulaan angut kedi, malmisin her seferinde ayni b.k! sabah aklina gelmiyormu aksam'a dogru karninin acikacagini! ona göre neden kus,fare artik ne varsa avlamasinda böyle hazir'a konmak istersin!". Ne kadar isyan edersen et, o yine sana mal mal bakar sonunda sende pes ederek verirsin bir parça.

Iste bende öyleyim, ilk günden itibaren biliyorum neyin hangi tarihinde oldugunu ama son gün, sag solla sorup duruyorum ya sende su ödev varmi bunu yaparmisin benim icin, tipki dilenci gibi. Kusura bakmayin dostlar, beni böyle kabul edin..ama ben o kedi kadar nankör degilim ahhh iyiliginizi unutmam! mutlak günün birinde karsiligini alirsiniz.

dipnot: "Ulaan angut kedi," yazmisim yazimda, angut = hayvan kedi = hayvan yani kisacasi hayvanoglu hayvan

1 reacties:

Sabotaj dedi ki...

Ödev yapmayan adama gidip "şu ödev var mı sende" demen, dibe ne kadar battığının güzel bir göstergesidir.

Yani yumurtayı tavuktan istiyeceğine horozdan istiyorsun yahu..