Hayda bre

15 Şubat 2008 Cuma


"Noluyor lan isilaniyormuyum?" diyip sabah uyandim. Ne yazik ki G.O.R.A'daki gibi isinlanmiyormusumda günes isigi vuruyormus yüzüme.

Kalkip söyle pencereden disariya baktim, "hava cok kral, cikip disarida söyle artist artist bir tur atayim" diye bir düsünce gecti aklimdan.

15 dakika sonra kapi önüne ciktigimda, Müslüm babanin coca cola'daki cikartigi; "brrrrrrrrrrrrrrr" ses cikiverdi agizimdan. Bulutsuz ve günesli havaya kanmisim. Üsüdüm tekrar eve girdim, cayimi demledim ictim. Cay icerkende kararimi verdim: Dis taraftan güzel gözüksede bazen, gercegini gördügünde cok soguk oluyormus!

Blog'umdaki ilk mesajimi atiyorum. Bu blogda böyle "havadan" sudan konular üzerine yazi yazmayi planliyorum.
Haydi bakalim; vatan'a millet'e hayirli olsun.


Dipnot: daha Türkce klavye yok ellimde, o yüzden aha beyle idare edeceksiniz.

1 reacties:

Kupa kek dedi ki...

Ersel eline beynine saglik usta
Her zaman ki gibi guzel hikayeler yazmisin!

Devamini beklerim:d


Mustafa Akkoc