Ince işler kalınlaşmış

17 Şubat 2008 Pazar


Sizlere bir zaman makinesi yaptim, ve sizi 10 sene evvel'e götürüyorum bu kiyagimi unutmayin!

Ayakkabi'lar parliyor,elbiseler janjanli,saçlarda bol jöle. Aramizda ki mesafe 50 metre olmasina ragmen kokusu geliyordu, ''bir insan evladi bu kadar parfüm neden sykar yahu?'' diye gecirmistim içimden. Bana dogru yaklasiyordu, yaklasan semt'in agabeylerindendi. "Hayirdir abi? süslenmisin,bolda parfüm sykmysyn kokusu 8. kattaki odam'a kadar geldi vallaa" diye muhabbet baslamistim. Yüzünde hafif bir gülümsemeyle yanagimi sykyp, "ince işler bunlar Erselimm,gün gelir anlarsin" demisti.

Ben tabi birsey anlamadan, "neyse abii, ben top kosturacam haaadii görüsürük" diyerek park'a kosmustum.10 sene geçti aradan, ve birden kendimi takim eblise içinde buldum, tabiki giyinecem en kral elbiselerimi, semt'in agabeyi evleniyordu. Ve evleniyorlar, semtte ne kadar delikanli agabey varsa, bundan böyle hepsi birer light erkek olma adayi.

Ince işler kalinlasmis yahu.


0 reacties: