Milyonlarca kelime var..

22 Şubat 2008 Cuma

Ya düsünüyorumda insanlar artik hergün biraz daha basitlesiyor, bunu inkar edemeyiz. Bu basitlesmenin bir çok örnegi vardir farz-i misal;
*Fast-food; insanlar artik zaman kaybetmek istemedigi için, hamburger gibi sacma sapan "fabrika prodüksiyon" yemeklerle karnini doyurmakta. Tabi bu durum en çok'da kadinlarimizin yararina, ehh artik "ayyy bugün ne yemek yapsam" diye düsünmeye lüzüm kalmadi.

"Cok asik olup, cok mektup yazdik be Erselim" demisti günün birinde babam yasinda bir adam. "vaayy annasini, eskiden demek mektuplasiniyordu" diye düsünürken "eskiden telefon mu vardi? kisa mesaj atalim, internet mi vardi çet yapalim?" demisti. "Noluyor lan adam aklimi okuyor sanki'' diye gecirirken aklimdan, baska birseyler düsünmeye basladim malum adam akil okuyor, ve bu durum beni korkutuyordu...simdik adama icimden küfür ederken dayak yemiyeyim diye, tirsmistim.

Artik millet kisa mesaj cekiyor sevgilisine, 'Seni Seviyorum' yaziyor ve yolluyor, hatta kisa mesaj'i dahada kisalastirip 'Seni Svyrm' yaziyor. Birde böyle basitlestik! Zaten sahsen seviyorum kelimesini hiçte sevmiyorum, yerli yersiz herkes kullanarak kelimenin manevi degerini yok oldu. Bu yüzden sevdigim kiz'a farkli sekilde ifade etmeye calisiyorum ona karsi besledigim hisleri. Nede olsa bir çok kelime var ifade edebilecek.


Haute couture moda tasarımcısı Rabia Yalçın (40), New York Moda Haftası’nda
Darfur yararına düzenlenen bir defileye bir elbisesiyle katıldı. Bu bir elbise
bile onun dünya basınının ilgisini çekmesine yetti. Çünkü kendisi türbanlıydı
ama elbisesi çok, ama çok seksiydi.

Çok seksiydi ne bicim kelime secimidir ya? neden böyle basitlesiyoruz?
Öfff gece gece buna neden takildigimi da pek anlamiyorum, bu haber'i nerden buldum ve neden okudugumu'da bilmedigim gibi.
Karnim aç, söyle güzel bir hamburger iyi gider asil..

Haber'e link: http://www.hurriyet.com.tr/cumartesi/5962568_p.asp

0 reacties: