Hayellerim bittigi yerde gercekler baslar

2 Mart 2008 Pazar


Aksam yemegi, banyo sefasi, pyjamayi giyip cay icerek dergi okumak. Evet iste olay budur diye düsünürken saat'e bir bakis attim, atmaz olaydim. Hayal kirikligina ugramistim, saat 13:27'yi göstertiyordu. Kendime cizdigim programi uyguluyabilmek icin daha hemen hemen 6 saat vardi, ve zaman cok yavas illerliyordu. Son günlerde cok yorulmus bir Ersel vardi, aha beyleee bir aksama ihtiyaci var oldugumu bilmekteydim. Cehennem izdirabi bir sekil ile atlati vermistim onca saat'i ve sonunda basliyordu, keyifli ve dinlendirici aksam...

Yemek yendi afiyetle *ellerine saglik anney sigara aliskanligim olsaydi yemek sonrasi sigara yakardim olmadigindan dolayi cay iceyim dedim. Agir bir sekilde yudumlarken cayimi televiziyonda bir dizifilm bakiverdim, az bucuk da güldüm. Apar topar banyoya attim kendimi, sicak su ile temas haline tam geleceken telefon caldi "telefonun banyoda isi neeey" diye aklinizdan geciyordur, haklisiniz ben siz olsam benimde gecerdi. Arayan, arkadasim Panda *panda ayisi kadar nadir bulunan bir arkadas!

Panda: Karnim acikti Ersel
Ben: Nezaman doymustu en son? weheheh
Panda: sansür sansür, hadi gel yemege gidelim.
Ben: Cok isterdim ama bu aksam gelmesem? dinlenmeye ihtiyacim var bee
Panda: 30 dakika sonra sendeyim hazirlan
Ben: Tamam, hadi görüsürüz

Diye bir telefon görüsmesi gecti, ve kendimden tiskindim. ''Allahtan kiz degilmisim'' diyede gecirdim icimden, bu kadar cabuk ikna edilebildigim icin. 4 arkadas yolla koyulduk sanki Zaandam ve Amsterdamda yemek bitmis gibi Utrecht yollunda koyulduk 45 km yol cektik, karnimizi doyurduk geri döndük. Geri dönüste Sezen Aksu caliyordu arabada. "ulan odamada bir mum yaksam, karanlik icinde tek isigim o mum olsa sonra Sezen abla dinlesem sabah'a kadar cok kral olur be" diye düsünürken. Eve vardim, bu sacma yaziyi yazmaya karar verdim ve simdik yatacam. Ne mum var ne Sezen abla, UYKU VAR! ve sizlere sacma bir yazi.

Allah rahatlik versin

0 reacties:

Posts Recentes

Comentários Recentes

Marcadores

Como Instalar o Template

Política de Privacidade