Islak Islak!

28 Mart 2008 Cuma

Gukgulüüüüüüü guuuuuuluguu diye horozun teki uyandirsa beni sabahin köründe kil olurum o hayvan'a. Lakin söyle bir sicak bir yaz sabah'i kuslarin cik cik cikleri ile uyanmak kraldir.


Mevsimin verdigi sicaklik yetmiyormus gibi, kendimi cehenneme hazirlarcasina sicak su ile banyo keyf-i yapmistim. Iyi bir gün gecirmek adina hersey musayit idi. Temiz bedenime temiz elbiselerimi ve özel yaz icin aldigim ince coraplarimi giyip, tüm hazirliklarima full hiz ile devam ediyordum. Yazlik coraplarimin söylemesi ayip fiyati biraz pahaliydi lakin ayaklarim harbiden rahat ediyordu, farklilik vardi coraplarda ve ben onlari o andan itibaren sevmeye baslamistim.

Saclarima sekil vermek amaci ile banyoya gittigimide bir anda banyo yapma özürlüsü oldugumu unutup, güzel coraplarim islanmisti. Hayat'a en cok nefret ettigim seylerden biridir islak corap. Ama bu sefer kendi icimde yasadigim hüzün ve keder birazcik daha büyüktü, coraplarin herzamankinden daha rahat ve daha pahali olmasindan dolayi kaynaklaniyordu galiba. Iki offflayip pofffladiktan sonra, Akp hesabi "durmak yok yol'a devam" dercesine, saclara bir sekil verip o islak coraplarim ile isi gitmistim.

Nedense gecenlerde coraplarim ile hayatim arasinda bir baglanti aradim. Sonuc olarak ise; aslinda hayat fena halde islanmis pahali coraba benzer. Heveslenirsin, seversin, mutlu olursun. Bir süre sonra, beklenmedik bir anda birsey olur hayalkirikligi yasarsin üzülürsün aghhh cekersin offf cekersin ama sonunda yinede tüm olan biten'e katlanip yol almaya devam edersin.

DIPNOT
AKP''nin secimlerde kullandigi slogani, yazimda kullandigim icin umarim AKPli damgasi yemem. Ben herhangi bir partiyi desteklemiyorum degerli okurum, Türkiyem menfaati icin neyse O !

0 reacties:

Posts Recentes

Comentários Recentes

Marcadores

Como Instalar o Template

Política de Privacidade