Hayatimiz Futbol

6 Mart 2008 Perşembe


Öncelikle bu blogu ziyaret eden tüm herkesten özür diliyorum, son zamanlarda gündelik yazamadigim icin. *reytinkkk gidiyor vallaaa.

Uzun süredir bir iliskim var ve ben inanki cok mutluyum. Seviyorum ve seviliyorum. Hersey gayet iyi illerliyor hayatimda ve hersey 3 assaga bes yukakri istedigim gibi ama yinede birsey(lerin) eksik oldugunu düsünür olmustum su son dönemde. Tabi böylelikle kontrol edilemiyen bir sinir de olustu bende. Ama neeey ? bu can sykyntysy neyin nesi acaba diye beynimde kurcaladim lakin cevap bulamadim.

Gecen gün yine süper bir aktivite ile mesguldum, youtubeda sevdigim filmlerin en baba sahnelerine bakiyordum bir kac tuaf ama yinede kral sarkilar dinliyordum derken, search bölgesine gidip FUTSAL yazdim. Bir kac video baktikdan sonra odamda delirdim, arkadaslara telefon actim "Olm husung mac yapalim lan aksama" diye bagirdim cagirdim ama ne gel gör ki kimse o aksam ""tamam oynuyalim" demedi, diyemedi. Derken ertesi gün okulda bizim kantindeki masada bizim serseri arkadaslari gördüm "Ölm bugün oynuyalim su futbolu yoksa bacaklarimi keserim vallaha billah" diye yemin ettikden sonra herkese birden bir depo gazi verdim ve ''oynuyalim lan annasini satim'' diye ant ictik hep birlikte.

Okulum Büyükbabam'a yakin oldugundan dolayi oraya dogru yol aldim, oradan öyle bulusur topumu oynarim diye düsünmüstüm. Sabah güzel olan havanin birden g.tü basi oynadi ve kar yagmaya basladi, ardigindan firtana koptu. ( Hollandanin ne havasina güveneceksin nede kadinina) Büyükbabam gile vardiktan sonra en cok korktugum sey; aksamki macin devam etmemesiydi cünkü hava harbiden kötü idi. Hatta babam bir ara telefon acip ''Oglum, eve gelme acayip firtina var orada yat'' diye beni güzelce uyardi. Delikanliyiz ya hava bize engel olamaz idi, ve futbolumuzu yinede oynadik!

Ertesi sabah, heryerim agriyordu yorgunluktan ama cok mutluydum. Aksam tekrar oynadik yine yorulduk ama mutluydum hemde cok.Eve geldim düsünüyorum ic huzurumu bozan futbolsuzlukmus. Bir zamanlar allahin hergünü oynardik, son 2 yil kenara koymustum, ayip etmisim cezasinida cektim!
Ve simdik okadar gaza geldim ki playsationu acip fifa street oynuyacam...

1 reacties:

Flying Dutchman dedi ki...

Eğer gönül işi söz konusuysa gerisi teferruattır. Boşver blogu. :)

Posts Recentes

Comentários Recentes

Marcadores

Como Instalar o Template

Política de Privacidade